REGLAMENTO:

Organització:

  1. El Club Olímpic Manlleu organitzen, en col·laboració amb l’Ajuntament de Manlleu, la marató

per relleus de Manlleu solidària “4xM”. Tots els beneficis obtinguts es destinen a la fundació

ADFO.

Data i lloc:

  1. La prova de la marató per relleus tindrà lloc el dissabte 22 d’abril a les 16:00 hores amb

sortida i arribada a la plaça Fra Bernadí de Manlleu. El circuit totalment pla i de 5.275 metres és

urbà però també passarà per el passeig del Ter amb paviment tou.

  1. El tancament de la prova serà a les 21:00 h del vespre.

Participació:

  1. La marató per relleus és una prova oberta a tothom major de 14 anys i que estigui preparat

per córrer les distàncies previstes. Tots els atletes de menys de 18 anys hauran de portar una

autorització dels pares o tutors.

  1. Els equips poden ser masculins, femenins o mixtes i seran de quatre corredors per equip que

faran relleus de 10,550 km (dues voltes al circuit).

  1. Els temps individuals dels equips es mostraran tenint en compte l’ordre que consti a la

butlleta d’inscripció.

  1. Els participants hauran de col·locar-se el dorsal al davant, en lloc visible per l’organització.
  2. Si un participant es lesiona durant la cursa un altre atleta de l’equip pot acabar de fer el

relleu.

  1. Cada participant sols podrà competir amb un equip.

Inscripcions:

  1. El preu de la inscripció de la marató per relleus és de 100 euros per equip.
  2. La inscripció es podrà efectuar a través d’Internet al web www.4xM.cat.
  3. Les inscripcions es tancaran el dijous dia 20 d’abril a les 23:59 hores. El mateix dia de la

cursa no s’accepten inscripcions.

  1. Les inscripcions efectuades a partir de dissabte 8 d’abril no garantim l’obsequi de la

samarreta d’aquesta edició.

  1. En el cas que abans d’aquesta data s’arribi als 200 equips per la marató per relleus la

inscripció es donarà per tancada. No s’acceptaran inscripcions per telèfon o correu electrònic.

  1. Es podran recollir els dorsals el dissabte de 11:00 a 13:00 hores i de 14:00 a 15:00 hores a

la zona de sortida.

  1. Els dorsals, les bosses i el xip es lliuraran a la persona assignada per l’equip i cal que porti

el comprovant corresponent de la inscripció i el DNI o passaport.

Trofeus

  1. Tindran trofeu el primer equip masculí, femení i mixte. El lliurament de trofeus es farà a les

20:00 h.

Seguretat i serveis

  1. Hi haurà assistència sanitària a la zona de sortida i arribada. Serà obligació dels

participants atendre a qualsevol participant accidentat així com comunicar a l'organització

qualsevol accident o incidència greu, mitjançant telèfon, en primera instància, i si no es disposa

d'aquest dispositiu al control més proper al lloc de l'accident o incidència greu.

  1. L’organització entén que la tramesa del formulari d’inscripció per part dels participants

significa que aquests estan en condicions físiques adequades per dur a terme l’esforç que

suposa la prova, i no es fa responsable de cap incident que es pugui produir durant la cursa per

motius de la condició mèdica dels participants, els quals, han de vetllar en tot moment pel seu

bon estat físic. Tampoc s’acceptarà cap mena de reclamació.

  1. Hi haurà servei de dutxes al pavelló municipal d’Esports.
  2. Hi haurà avituallament a cada volta i al final dels relleus.

Altres

  1. Els participants han de fer cas de les indicacions de la policia, organitzadors i voluntaris.
  2. El fer d’inscriure’s a l’esdeveniment autoritza expressament a l’organització a utilitzar

gratuïtament les imatges, fixes i/o en moviment dels participants.

  1. La participació en la Cursa comporta l’acceptació d’aquest reglament. Tot allò que no quedi

recollit en aquest reglament queda sota la decisió de l’organització.

Model menors d'edat: