RÉGLEMENTATION:

REGLAMENT

El diumenge 6 de novembre de 2022 es durà a terme a Rajadell l’esdeveniment

esportiu “Carenes del Cogulló”.

Les seves bases generals del reglament són les següents:

1. La curses són obertes a tothom que accepti i respecti el recorregut i el present

reglament, sense distinció de categoria, edat, sexe o nacionalitat.

2. Per poder participar i optar a classificar-se s’ha de participar amb el dorsal, el

qual s’haurà de portar-se en un lloc ben visible. Els dorsals de cada prova es

diferenciaran pel color.

3. Es realitzaran 2 modalitats de cursa a escollir, segons cada participant:

- Cursa llarga de 16 kms, amb un desnivell de 750m

- Cursa curta de 10 kms, amb un desnivell de 250m. També s’ofereix fer aquest

recorregut en modalitat caminada. La inscripció es farà al mateix enllaç i amb el

mateix preu, ja que els serveis seran els mateixos per les dues modalitats.

4. El preu d’inscripció de la cursa de 10kms és de 10 euros i el preu d’inscripció de

la cursa de 16kms és de 15 euros.

5. A la cursa de 16 kms hi haurà un avituallment líquid, així com un avituallament

líquid i sòlid. A la cursa curta hi haurà un avituallament líquid.

6. El límit de corredors és de 250 participants, incloent les 2 modalitats de cursa.

7. Tots els corredors tenen l’obligació de tenir l’estat físic i els coneixements teòrics

i pràctics necessaris per a la participació de la cursa, així com disposar del material

i vestimenta adequat a l’època de l’any i el terreny.

8. Les inscripcions de les dues curses es poden formalitzar a través d’Internet

a http://www.9hsports.cat/ca/informacio_cursa/492 o el mateix dia de la cursa si no

s’han exhaurit els dorsals (amb un increment de preu de 5 euros). Les inscripcions

per Internet es tancaran el divendres 4 de novembre. En cas de no poder assistir

no es retornen els diners.

9. La classificació i cronometratge s’efectuarà amb sistema de xip.

10. La inscripció inclou cronometratge amb xip, un got reutilitzable lleuger de regal,

assegurança de dia, un avituallament a la cursa de 10kms i 2 avituallaments a la

cursa de 16kms, un avituallament final, servei de guarda-roba, servei de dutxa (a la

pista poliesportiva), servei de massatge i servei d’ambulància.

11. Les inscripcions presencials es podran realitzar a partir de les 8.30h del matí

fins a 30 minuts abans de la sortida de les dues curses. Si la inscripció s’ha fet via

internet es podrà recollir el dorsal des de les 8.30h del matí fins a 15 minuts abans

de l’inici de les curses.

12. Les persones menors d’edat han d’anar acompanyades per un adult, així com

aportar signat un document que justifiqui que té l’autorització dels seus pares o

tutors.

13. La sortida i l’arribada serà a la plaça de l’Església de Rajadell.

14. Hi haurà servei de dutxes a la pista poliesportiva.

15. Hi haurà servei de massatges a la plaça de l’església.

16. La sortida de la curses es realitzarà a les 10 del matí.

17. Cal ser respectuós amb l’entorn i amb les propietats privades. Només es

podran llençar deixalles a les zones delimitades d’avituallament. Les conductes

incíviques o antiesportives cap als altres participants, organitzadors, públic.... així

com el no compliment d’aquest reglament pot suposar l’exclusió de la prova.

18. El lliurament de premis de les curses es faran a les 12.30h.

19. Hi hauran premis per les següents categories femenines i masculines de les

dues curses:

- general: Les tres primeres corredores i corredors.

- sub 23: fins a 22 anys.

- veteranes/veterans: de 40 a 49 anys.

- màster: a partir de 50 anys.

- primera corredora i primer corredor local

- el millor equip. Els equips hauran de tenir un mínim de 4 membres. Com a mínim

hi ha d’haver una dona. Puntuaran els quatre primers classificats de cada equip,

que com a mínim un sigui una dona.

20. El fet d’inscriure’s per participar en aquesta activitat implica l’acceptació

d’aquest reglament.

21. Els abandonaments només es podran realitzar en els punts de

control/avituallament.

22. L’organització no es fa responsable dels danys o altres perjudicis als inscrits

que es puguin derivar durant la participació en la cursa.

23. Amb l’acceptació d’aquest reglament, autoritzo a l’organització de “Carenes del

Cogulló” per tal que el dia 6 de novembre de 2022 es puguin recollir imatges durant

el transcurs de les dues proves i que aquestes puguin ser utilitzades per a la difusió

de l’activitat tant als diferents mitjans de comunicació com a les xarxes socials.

24. Tot allò no previst en aquest reglament serà resolt per l’organització