Trail Serra Cavallera 25/03/18
Inscripcions cursa 7,5 KM FEEC
Inscripcions cursa 11KM FEEC
Inscripcions cursa 21KM FEEC
Més informació a la web dels organitzadors: www.trailserracavallera.cat
El Trail Serra Cavallera es una cursa inèdita , creada amb tots els sentis i sensibilitats per oferir el millor d'aquests paratges a tots els participants.
El seu recorregut descobreix llocs amagats, camins perduts, vistes espectaculars, i paratges que et faran sentir la muntanya en tota la seva essència.
La Vertical autèntica, 1060 metres positius en 3,7 km, és dura ,curta, explosiva, et farà pujar les pulsacions, i ja no les posaràs a lloc fins al final, on el Puig estela (2013 mts) ens rep amb els braços oberts.
La cursa de 7,5Km, una cursa curta,molt divertida, però amb els desnivell suficient per fer-nos bufar des de l'inici fins al final.
La 11K, una cursa curta però dura, que ens permetrà passar per camins fets de nou, i tot i que no arriba a cap cim, pots gaudir sempre de les vistes a la vall, Montserrat, i el Montseny.
La 21k, la reina, cursa dura, cursa exigent, paratges i camins que ens portaran fins al cim de la serra cavallera, passant pel puig de les Pasteres, la roca dels tres Bisbats, i un cop davallem cap a coll de Pal, baixarem un xic més avall per enfilar un corriol per sota dels cingles, que ens conduirà a l'inici del canal del marrà, un pas per entre els cingles que , forma part de la Vertikal, i que sense respir ens portarà al cim del puig Estela, per baixar ara si, de forma desenfrenada fins al poble d'Ogassa.
HORARIS
ENTREGA DE DORSALS
Pavelló poliesportiu ( Plaça dolça)
DISSABTE 24
VERTIKAL a partir de les 8'00 a 9,30h del matí
TRAIL 7,5k 11K 22K a partir de les 8'30h del matí, (a part de la vertical)
DIUMENGE 25
TRAIL 22K a partir de les 7,30h del matí
TRAIL 11K a partir de les 8,00h del matí
TRAIL 7,5K a partir de les 8,00h del matí
SORTIDA DE LES PROVES
Pavelló poliesportiu ( Plaça dolça)
DISSABTE 24
VERTICAL sortida a les 10 del matí
DIUMENGE 25
TRAIL 22K sortida
TRAIL 11K sortida
TRAIL 7,5K Sortida
ENTREGA DE TROFEUS
Pavelló poliesportiu ( Plaça dolça)
DISSABTE 24
VERTICAL 12,30 a 13,00 hores al pavelló poliesportiu
DIUMENGE 25
TRAIL 22K-11k-7,5k 12,30 a 13,00 hores al pavelló poliesportiu
PREUS
PREU INSCRIPCIÓ KM VERTICAL
15€ federats i 18€ els no federats.
PREU INSCRIPCIÓ TRAIL 7,5KM
10€ federats i 13€ els no federats.
PREU INSCRIPCIÓ TRAIL 11KM
12€ federats i 15€ els no federats.
PREU INSCRIPCIÓ TRAIL 21KM
19€ federats i 22€ els no federats.
COM ARRIBAR
Ogassa està situat al bell mig de la comarca del Ripollès. Limita amb els municipis de; Ripoll, Sant Joan de les Abadesses, Camprodon, Vilallonga de Ter, Pardines, Ribes de Freser i Campdevànol.
Situació del terme municipal d'Ogassa respecte a les Terres de Girona
Comprèn en el seu terme el vessant sud de les serres Cavallera i Conivella. Els seus cims més representatius són el Taga, Sant Amand (o Sant Amanç) i el Puig Estela.
S'hi pot accedir amb vehicle pel sud, mitjançant la carretera GIV-5211 que comunica el municipi amb Sant Joan de les Abadesses (4,6Km), Per l'est des de la Colònia Estabanell (Camprodon) per una pista forestal, de la mateixa manera com per l'oest una altra pista comunica el municipi amb Bruguera i Ribes de Freser.
En bicicleta i a peu s'hi pot accedir per les vies abans esmentades, o usant el sender de la ruta del ferro, camí usat per les antigues vagonetes de les mines de carbó i que pot començar-se des de Ripoll, passant per Sant Joan i arribant finalment a Ogassa.