Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar su experiencia y nuestros servicios, analizando la navegación en nuestro Sitio Web. Si continúa navegando, usted está aceptando su uso. Puede obtener más información en nuestra Política de cookies. OK

KM Vertical d'Ogassa

  • Inicio
  • /
  • KM Vertical d'Ogassa

Carreras

Vertical d'Ogassa
4km

Places: 200

Inscritos: 140

Ver resultados

KM Vertical d'Ogassa 24/03/18

Inscripcions KM Vertical FEEC

Recordeu que el KV Ogassa és el dissabte 24 de Març de 2018, cal tenir en compte les següents indicacions:

  1. La sortida de la prova es a les 10.00h del matí de dissabte 24/03/2018, recollida de dorsals  de 8,00 a 9,30.
  2. La sortida es esglaonada cada 30 segons i per parelles, en cas de molta gent. adjuntem link de descàrrega dels horaris. També ho trobareu al facbook, i a la web http://www.trailserracavallera.cat/curses/km-vertical/ 
  3. En previsió de mal temps, cal dur per si de cas, malles llargues o perneres per cobrir les tíbies( cas de neu), paravent, impermeable, buff, guants.
  4. El mateix dia de la cursa es decidirà el que és obligatori, i el que és aconsellable(segons les previsions s’espera un front entre divendres nit i dissabte matí)
  5. A les 8 del matí sortiran des d’Ogassa l’adjunt al director de cursa, que decidirà si es fa el recorregut complert de 3,7km i 1080+ ,  o si s’utilitza la via d’emergència,  en aquest cas s’arribaria a la cota 1600, sortint 2,4km i 650+.
  6. En cas de que per molt mal temps s’hagués de fer així, s’ha muntat de tal manera que en total es fes una circular de 6,5km  i  780+  amb dos avituallaments, un al km 1,7 i l’altre al km 4,5.
  7. EN AQUEST TIPUS DE CUSA, I EN CIRCUMSTÀNCIES CLIMATOLÓGIQUES ADVERSES, CAL EXTREMAR LA PRECAUCIÓ, I PER DEVANT DE TOT QUE REGNI L’ESPORTIVITAT.

Cal remarcar que és una vertical autèntica, tant si s’arriba al cim com si no, camins amagats, rampes i passos infernals,  grimpades, sals, tarteres etc  que faran d’aquest vertical una delícia.

INFORMAR-VOS TAMBÉ QUE L’EDICIÓ DE L’ANY 2018 ES RADICALITZA DE DEBÓ, SORTINT UNA DISTÀNCIA DE 3,7 KM  AMB 1080+   AMB TRAMS FERRATS, CORDES, GRIMPADES....

Recorregut Vertical 24-03-18

Aquest any el Kilòmetre Vertical d'Ogassa forma part del Campionat Pirineu Vertical

Campionat individual de Catalunya curses Verticals de la FEEC, gracies a l'Ajuda i l'esforç de la Unió Excursionista de Sant Joan de les Abadesses.

Campionat de Catalunya individual de curses Verticals de la FEEC

 

El kilòmetre Vertical , uneix la població d’Ogassa (951 mts )amb el cim del puig estela (2013 mts), té un recorregut de 3,7 km. i un desnivell de 1080 metres, motiu pel qual el converteix en exigent, dur i selectiu.

La sortida i l’arribada són al centre de la vila, des del pavelló municipal, en sortida conjunta o esglaonada.

desprès de molt poquet tros pels carrers del poble, ja ens enfilem en un sense parar, que només es suavitza als prats que ens portaran al cim del Puig Estela.

al llarg del recorregut enfilarem pel mig de frondoses boixedes, tarteres, i finalitzaren en prats  alpins que ens portaran al cim.

disposareu d'un avituallament pujant, al voltant dels 2,5 km, i un en el recorregut de baixada.

Publicidad