Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar su experiencia y nuestros servicios, analizando la navegación en nuestro Sitio Web. Si continúa navegando, usted está aceptando su uso. Puede obtener más información en nuestra Política de cookies. OK

Cursa de les Roques

  • Inicio
  • /
  • Cursa de les Roques

Carreras

Les Roques Absoluta 21,5km
23km

Places: 200

Inscritos: 85

Ver resultados
Les Roques Júnior 12,5
12.5km

Places: 25

Inscritos: 2

Ver resultados
Les Roques Cadet 9,5km
7.5km

Places: 25

Inscritos: 3

Ver resultados
Les Roques Juvenil 9,5km
7.5km

Places: 25

Inscritos: 3

Ver resultados
Les Roques Infantil 6,7km
4km

Places: 25

Inscritos: 3

Ver resultados

Cursa de les Roques 14/05/23

La Cursa de les Roques és un esdeveniment del trailrunning que es desenvolupa a la població d’Orta, Terra Alta. La carrera transcorre pel Parc Natural dels Ports, finalitzant al casc antic de la població. Aquest any la prova compta amb diferents modalitats, Absoluta, Júnior, Juvenil, Cadet i Infantil.

L’any 2022 arribarem a la 10a edició, demostrant que ja som una cursa establerta a les Terres de l’Ebre i ben coneguda arreu de Catalunya, Aragó i València.

Any rere any, l’Associació Esportiva CaraNord treballa conjuntament amb un gran volum de voluntaris per oferir un esdeveniment on els participants poden gaudir d’una gran riquesa paisatgística i cultural, passant per llocs tan emblemàtics com les Roques de Benet, Mas de la Franqueta, així com el Casc Antic de la població.

La prova serà puntuable per al Circuit de Curses per Muntanya de les Terres de l’Ebre.

Esperem la vostra inscripció i us encoratgem a participar!

 

https://aecaranordblog.wordpress.com/

Publicidad