Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la seva experiència i els nostres serveis,analitzant la navegació en el nostre Lloc Web. Si continua navegant, vostè està acceptant el seu ús. Podeu obtenir més informació a la nostra
Política de cookies.
OK
T’agrada anar amb el gas encallat i quan passes per un avituallament ni te’l mires perquè la teva prioritat és petar el crono? O per altra banda consideres que amb 12 quilometrets ja n’hi ha prou per estar trinxat/da uns dies?
Si és així, la K12 és la teva cursa!
Recorregut de 12,5 quilòmetres plens de corriols per fer el senglar, desnivell de 500 metres positius per treure el sagí, pas per recs i rieres i indrets d’una bellesa pròpia del paisatge del Lluçanès.
El Castell de Lluçà serà el punt més alt del recorregut, on tindràs unes vistes de 360 graus de tota la comarca i podràs fer sonar la campana de la Via Castrum. T'ho perdràs?
Avituallaments: 2 (1 líquid i 1 sòlid+líquid)
Kms: 12,5
Punt més alt: Castell de Lluçà (890m)
Punt més baix: pas riera lluçanessa (618m)
Desnivell: 550m D+
Composició: 1% alfalt, 15% pista, 84% corriol
HORA DE SORTIDA 8:30h
puntuable copa osoning trail llarg
Si tens ganes de córrer una mitja marató per muntanya passant entre roures, boixos i alzines i fotre’t gairebé mil metres de desnivell positiu per la bena, la K23 és per tu!
Si a banda del recorregut de la cursa més curta, vols sumar-hi passar per unes balmes de conte de fades i coronar el Puig Martorell a 960 metres d’altitud, per després fer una baixada d’infart on la proesa serà arribar a baix sense pelar-se el cul, la K23 està feta a mida!
Avituallaments: 3 (1 líquid i 2 sòlid+líquid)
Kms: 23km
Punt més alts: Castell de Lluçà (890m) i Puigmartorell (957m)